30 Kasım 2017 Perşembe

Bana Aşk Ver Mp3 indir - Aynur Aydın

Aynur Aydın Bana Aşk Ver Mp3 indir

Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Bana Aşk Ver Mp3 indir - Aynur Aydın

Aynur Aydın Bana Aşk Ver Şarkı Sözleri

Nasıl solmuşsa kalbim
Kalmadı senle derdim
Sevseydim yine yerdim
Göz göre göre yalanlarını
İnan inan duymam inan
Yanımda aşkla bağırsanda
İnan inan görmem inan
Beni cennetten çağırsan da
Bana ver bana aşk ver Tanrım
Beni ver gözleri körüver
Onu al onu unutma Tanrım
Beni ver ömrüne dert beni ver
Bana ver bana aşk ver Tanrım
Beni ver gözleri körüver
Onu al onu unutma Tanrım
Beni ver ömrüne dert beni ver
Aşkların en büyüğü aynurla
Her zaman seninle beraber aşk
Onur al onu unutma tanrım
Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Bana Aşk Ver Mp3 indir - Aynur Aydın

Etiketler: Aynur Aydın Bana Aşk Ver, Aynur Aydın Bana Aşk Ver Mp3, Aynur Aydın Bana Aşk Ver Mp3 indir, Aynur Aydın Bana Aşk Ver Mp3 Şarkı indir, Aynur Aydın Bana Aşk Ver Mp3 Şarkısı, Aynur Aydın Bana Aşk Ver Mp3 Şarkısı indir
Bana Aşk Ver Mp3 indir - Aynur Aydın Paylaşan: Hakan Ateş

Yorum Gönder