30 Kasım 2017 Perşembe

Tarihler Yazdı Mp3 indir - Işın Karaca

Işın Karaca Tarihler Yazdı Mp3 indir

Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Tarihler Yazdı Mp3 indir - Işın Karaca

Işın Karaca Tarihler Yazdı Şarkı Sözleri

Bu defa işime yaramıyor, elime aldığım kadeh.
Ben seni istiyorum, özlem bahane.

Hasret kıyıya vurmuş, ben olmuşum avare.
Umudum çırpınmakta, bi habersin yine.

Söyle bari iyimisin, kendini işe güce vermişsin.
Arada gidip gizli gizli gözyaşı da dökersin.

Senin ciyerini bilirim ben, içinde fırtına koparken,
Güzel bir maske takıp, gülmeyi de bilirsin.

İkimize yazıldı bu kötü kaderin hesabı.
Yaşatmadı hayat bize kuralını oynadı.

Kim ne derse desin, şimdi iş işten geçti.
Kovuşmadık belki ama bizi tarihler yazdı...
Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Tarihler Yazdı Mp3 indir - Işın Karaca

Etiketler: Işın Karaca Tarihler Yazdı, Işın Karaca Tarihler Yazdı Mp3, Işın Karaca Tarihler Yazdı Mp3 indir, Işın Karaca Tarihler Yazdı Mp3 Şarkı indir, Işın Karaca Tarihler Yazdı Mp3 Şarkısı, Işın Karaca Tarihler Yazdı Mp3 Şarkısı indir
Tarihler Yazdı Mp3 indir - Işın Karaca Paylaşan: Hakan Ateş

Yorum Gönder