2 Aralık 2017 Cumartesi

Bu Aşk Böyle Bitemez - Şahin Kendirci

Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Mp3 indir

Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Bu Aşk Böyle Bitemez - Şahin Kendirci

Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Şarkı Sözleri

Bu ask böyle bitemez.. Birakma terk etme beni, aah! Bu ask böyle bitemez, birakma terk etme beni!

Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yereee,, 2x

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina yanliz kalamam.. Senin kokunu özledim hep yollarini gözledim, götür beni gittigin yere.. 2x

Askindir beni yasatan, beni hayata baglayan,.! Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yere.. Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yere!

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina yanliz kalamam, senin kokunu özledim, hep yollarini gözledim götür beni gittigin yere.!

"Sensiz ben nefes alamam, buralarda inan ama inan hic ama hic duramam! , Senin kokunu özlerim, hep ama hep heeeep yollarini gözlerim, götür beni, götür beni, götür beni gittigin yere"!
Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Bu Aşk Böyle Bitemez - Şahin Kendirci

Etiketler: Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez, Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Mp3, Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Mp3 indir, Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Mp3 Şarkı indir, Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Mp3 Şarkısı, Şahin Kendirci Bu Aşk Böyle Bitemez Mp3 Şarkısı indir
Bu Aşk Böyle Bitemez - Şahin Kendirci Paylaşan: Hakan Ateş

Yorum Gönder