1 Aralık 2017 Cuma

Karabahtımız Mp3 indir - Sanjar & ByKara

Sanjar & ByKara Karabahtımız Mp3 indir

Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Karabahtımız Mp3 indir - Sanjar & ByKara

Sanjar & ByKara Karabahtımız Şarkı Sözleri

Hep bir sayfa açmak isterken hayatımızda
Bir şeyler engel oldu kara bahtımızda
Kanımızda var sanki huzur yok rıhtımızda
Batan gemiye çare yok bu limanımızda

Umut dolu bu gözlerim hep bir şeyde kaldı
Sanki şurda düğümlendi boğazımda kaldı
Sorduğum soruların cevabı nerde saklı
Neden pahabiçmediklerimiz bizi sattı

Kader içinde bin bir türlü bilmece
Hep kader derler insanın işine gelmeyince
Yapılan her bişeyin sonu da hep düzmece
Ben kaç gece bitirdim bu düşüncelerimle

Önümde var mezar kalem durmaz yazar
Geceme doğru gelip parlayan bu yıldızlar
Ben susunca hepsi emsal diye sayıklar

Belkilerle geçti ömür denen boş yazgı
Kaygılarla tükendi umutlarım yarım kaldı
Bi yardı sadece gönlümde hep yaraydı
Herkes bana güldü de gülmeyende bi bahtımdı

Ne fark eder yarın için yarım kalmış bir şeyler
Hiçbir kaleme dert olmaz yaşadığımız şeyler
Kafamda bir yerde biriyle olmaktansa
Yalnızlığımı alıp giderim hiçbir şey diyemezler

Yıllarımın telaşı bu gözlerimin bol yaşı
Güvendik herkese hep oynadı gözü kaşı
İçimde öyle şeyler var ki çatlattılar taşı
Bu söylenen şarkılar da aşkımın naşı

Sabrın sonu selamet mi inan bilmiyorum
Gülmüyorum yalandan nedense sevmiyorum
Bilmiyorum her ne varsa ama seziyorum
Ölmüyorum merak etmeyin yaşıyorum

Emsalsizce sevdim ben emsali olmayanı
Bi benzeri yok tabi hiç benim olmayanın
Yollarına güller sersem de faydası olmadı
Yürüdüğüm yollar benim ayaklarıma dolandı

Yazar kalem durmaz tek bi dakka
Hep bi koldan sakın arkamızdan atma
Takma bugün öyle böyle geçer hiç takma
Bunu da sana yazdım diye hiç başıma kalkma
Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Karabahtımız Mp3 indir - Sanjar & ByKara

Etiketler: Sanjar & ByKara Karabahtımız, Sanjar & ByKara Karabahtımız Mp3, Sanjar & ByKara Karabahtımız Mp3 indir, Sanjar & ByKara Karabahtımız Mp3 Şarkı indir, Sanjar & ByKara Karabahtımız Mp3 Şarkısı, Sanjar & ByKara Karabahtımız Mp3 Şarkısı indir
Karabahtımız Mp3 indir - Sanjar & ByKara Paylaşan: Hakan Ateş

Yorum Gönder