6 Aralık 2017 Çarşamba

Keskin Bıçak Mp3 indir - Şahin Kendirci

Şahin Kendirci Keskin Bıçak Mp3 indir

Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Keskin Bıçak Mp3 indir - Şahin Kendirci

Şahin Kendirci Keskin Bıçak Şarkı Sözleri

Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak

Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Ben bu dünyayı anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak
Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
Keskin Bıçak Mp3 indir - Şahin Kendirci

Etiketler: Şahin Kendirci Keskin Bıçak, Şahin Kendirci Keskin Bıçak Mp3, Şahin Kendirci Keskin Bıçak Mp3 indir, Şahin Kendirci Keskin Bıçak Mp3 Şarkı indir, Şahin Kendirci Keskin Bıçak Mp3 Şarkısı, Şahin Kendirci Keskin Bıçak Mp3 Şarkısı indir
Keskin Bıçak Mp3 indir - Şahin Kendirci Paylaşan: Hakan Ateş

Yorum Gönder