6 Aralık 2017 Çarşamba

İntihaşk - Onur Can Özcan

Onur Can Özcan İntihaşk Mp3 indir

Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
İntihaşk - Onur Can Özcan

Onur Can Özcan İntihaşk Şarkı Sözleri

Yarın olmaz bugün.
Yarım olmaz bütün.
Benim ol bu gece.
Yazı görse gözüm,
Kışı unutmaz özüm.
Bitmez bu gece.

Ötesi mi var?
Yalnızlığı yalnız,
Seninle aldattım.
Kıskandı yıldızlar.
Aşka inanmayanlara,
Seni anlattım.
Karardı ay.

Bırakın beni kendim giderim
Alıştım artık yalnızlığa.
Bildiğin gibi değilim,
Sildiğin gibiyim hala.
Seni sevmek intihar da,
Sevmemek ihtimal bile değil.
Aşk elbisesi en güzel
Sende duruyor ama ne acı,
Terzin ben değilim.
Not: Bu butona tıkladıktan sonra 5 sn bekleyin
ve sağ üstten reklamı geç butonuna tıklayın.
İntihaşk - Onur Can Özcan

Etiketler: Onur Can Özcan İntihaşk, Onur Can Özcan İntihaşk Mp3, Onur Can Özcan İntihaşk Mp3 indir, Onur Can Özcan İntihaşk Mp3 Şarkı indir, Onur Can Özcan İntihaşk Mp3 Şarkısı, Onur Can Özcan İntihaşk Mp3 Şarkısı indir
İntihaşk - Onur Can Özcan Paylaşan: Hakan Ateş

Yorum Gönder